• Uitnodiging Algemene Ledenvergadering woensdag 19 augustus, 20:00 uur

Beste (ouders van) leden,

Graag nodigt het bestuur jullie uit voor de (uitgestelde) jaarlijkse ledenvergadering van KZC op:

Woensdag 19 augustus 2020 om 20.00 uur in clubhuis “De Drijver”

Wil je bij deze vergadering aanwezig zijn, dan moet je je aanmelden!
    Vanwege de Corona maatregelen is het nodig je aan te melden voor deze vergadering. Je kunt je aanmelden via onderstaand formulier. Graag één aanmeldformulier per huishouden gebruiken en meld je uiterlijk maandag 17 augustus aan via dit formulier.

(Werkt bovenstaande link niet, kopieer dit adres naar je adresbalk van je browser: https://forms.gle/aVLs8JqfD4Dnn59HA)

Agenda en stukken

De agenda, jaarverslagen van de commissies over 2019, de notulen van de vorige ledenvergadering en de begrotingen voor 2020 en 2021 zijn hier te downloaden.

Ten opzichte van de oorspronkelijke uitnodiging zijn twee onderwerpen toegevoegd  aan de agenda (impact Covid-19 op KZC en voortgang nieuwbouw zwembad). Belangrijkste aandachtspunten op de agenda zijn:

Impact Covid-19 / Corona crisis op KZC
    Naast de reguliere ALV agenda zullen we ook stil staan bij de gevolgen van de corona-crisis voor KZC en dan met name de financiële consequenties voor KZC en haar leden.

Voortgang overleggen nieuwbouw zwembad
    Het bestuur heeft afgelopen periode diverse malen overleg gehad de zwembaden van Beverwijk en Heemskerk, OEZA en het adviesbureau dat de gemeente adviseert. We brengen je graag op de hoogte van de voortgang van deze overleggen en zullen wederom mandaat vragen voor het standpunt van KZC in deze overleggen, om zo het belang van KZC goed te behartigen.

Vacature bestuur Penningmeester
    Onze penningmeester Linda Loots heeft aangegeven dat haar KZC/Privé balans niet meer in evenwicht is en daardoor haar rol als penningmeester wil gaan overdragen. Erg jammer, maar we zoeken dus een nieuwe Penningmeester voor enerzijds het controleren en betalen van onze facturen en anderzijds voor het draaien van de maandelijkse automatische incasso en het beheren van de openstaande storneringen. Daarnaast rapporteert de penningmeester aan het bestuur en de ledenvergadering over de financiële voortgang van de vereniging. Dus heb je affiniteit met centen en zou jij het dagelijks bestuur en daarmee KZC willen versterken? Neem dan even contact met ons op om te bespreken wat er mogelijk is. Spreek of mail hiervoor onze voorzitter Michael Treffers (voorzitter@kennemerzwemclub.nl) of onze secretaris Sander de Ruijter (secretaris@kennemerzwemclub.nl) en ze kunnen je precies vertellen wat de rol inhoudt en hoeveel tijd het kost.

Vacature bestuur Waterpolo - ter vertegenwoordiging van de commissie in het bestuur
    De waterpolocommissie bij KZC is operationeel gezien goed georganiseerd is, maar voor de vertegenwoordiging voor de vertegenwoordiging van de commissie in het bestuur zijn wij nog steeds op zoek naar een kandidaat. Zolang er niemand anders is, wordt deze rol ingevuld door onze voorzitter, maar dat is voor de langere termijn geen structurele oplossing. Daarom zijn wij dus nog steeds namens de commissie Waterpolo op zoek naar een kandidaat die deze rol wil en kan vervullen. Zou jij het bestuur en KZC willen komen versterken en wil je weten wat deze rol precies inhoudt naast hetgeen de rest van de commissieleden al doen? Neem dan even contact op met iemand van de waterpolocommissies (waterpolo@kennemerzwemclub.nlof spreek of mail hiervoor ook onze voorzitter Michael Treffers (voorzitter@kennemerzwemclub.nl)

We hopen jullie allemaal te zien op woensdag 19 augustus om 20:00 uur in ons clubhuis!

Sander de Ruijter (secretaris@kennemerzwemclub.nl)