• Pasdagen bij Marcel Sport (24 tm 27 juni)

Het einde van het seizoen nadert en daarom worden er weer pasdagen voor het bestellen van waterpolokleding georganiseerd door Marcel Sport: Van woensdag 24 juni tot en met zaterdag 27 juni kun je terecht bij Marcel Sport op de Deutzstraat 24 in Heemskerk om de waterpolokleding te passen en overige clubkleding te bestellen. De reden dat er gekozen is voor om de pasdagen aan het einde van het seizoen te plannen is dat de kleding dan gedurende de zomervakantie geproduceerd kan worden zodat deze tijdens het begin van het nieuwe seizoen beschikbaar is. De openingstijden van de winkel zijn:

• Woensdag 24 juni van 09.30 – 18.00 uur
    • Donderdag 25 juni van 09.30 - 18.00 uur + van 19.00 - 21.00 uur
    • Vrijdag 26 juni van 09.30 - 18.00 uur
    • Zaterdag 27 juni van 09.30 - 17.00 uur

In de winkel gelden de algemene Coronamaatregelen: Kom met maximaal 2 personen naar de winkel, houdt 1,5 meter afstand, kom niet als je verkouden bent of koorts hebt,en was je handen voordat je naar de winkel komt.

Items en prijslijst
    De clubkleding bestaat uit de volgende items: (prijzen onder voorbehoud van druk- en zetfouten)

Maat

Prijs inclusief 20% korting (afgeronde prijzen)

Wedstrijdbadpak met pijpjes (Fullbody powerskin short leg)

116 t/m 152

Wedstrijdbadpak met pijpjes (Fullbody powerskin short leg)

164 t/m 38

“Gewoon/trainings” badpak (solid)

92 t/m 164

“Gewoon/trainings” badpak (solid)

30 t/m 46

Wedstrijdzwembroek Jammer (Powerskin)

116 t/m 152

Wedstrijdzwembroek Jammer (Powerskin)

164 t/m 5

“Gewone/trainings” zwembroek Jammer (solid)

116 t/m 164

“Gewone/trainings” zwembroek Jammer (solid)

4 t/m 10

Waterpolobadpak

128 t/m 38

Waterpolozwembroek

128 t/m 5

Clubtenue Poloshirt

XXXS t/m 3XL

Clubtenue Bermuda (kinderen)

Clubtenue Short (dames)

XXS t/m L

Clubtenue Bermuda (heren)

Clubtenue Trainingsjas

Clubtenue Trainingsjas

€ 50,=

Clubtenue Trainingsbroek

Clubtenue Trainingsbroek

Rugtas

€ 55,=

Badmuts (minimale bestelhoeveelheid 100 stuks)

2 stuks: blauw en wit

€ 20,=

Op het clubtenue en de rugtas is het mogelijk een naam mee te laten drukken. Dit kost € 7,50 per naamblok per artikel extra.

Korting
    Tijdens de pasdagen krijg je 20% korting op de clubkleding (de korting is al verrekend in de prijslijst hierboven). Wil je buiten deze pasdagen clubkleding of een ander artikel aanschaffen, dan kan dat maar krijg je geen 20% korting. Je spaart dan via een klantenkaart voor een kortingsbon.

Pasmodellen en Levertijd
    In tegenstelling tot voorgaande jaren kun je tijdens de pasdagen alleen waterpolokleding passen en is de overige clubkleding te bestellen zonder te passen.

Dit laatste heeft 2 redenen: Marcel investeert zelf in de pasmodellen en uit ervaring van de afgelopen jaren is gebleken dat er weinig animo is voor bijvoorbeeld trainingspakken én in 2021 wordt de droge kledinglijn door Arena gerestyled, wat inhoudt dat de kleding volgend jaar waarschijnlijk wordt aangepast met een nieuw dessin. De basiskleur zal vooralsnog hetzelfde blijven. Aan de waterpolokleding met ons eigen ontwerp verandert niets. Wil je voor het nieuwe seizoen toch een clubtenue, wedstrijdzwemkleding of een trainingspak passen? Laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. Als er voldoende animo is zal Marcel natuurlijk wel zorgen voor pasmodellen!

Tijdens de pasdagen zijn er wél diverse pasmodellen beschikbaar van de waterpolokleding. Op de paskleding zijn nog geen logo's gedrukt en je kunt de kleding ook nog niet meteen meenemen. Nadat je je keuze hebt gemaakt wordt de waterpolokleding voor je besteld en kun je het na 6-8 weken afhalen in de winkel. Voor de ontworpen KZC waterpolokleding geldt dat er een minimale bestelhoeveelheid is van 5 waterpolobadpakken én een minimale bestelhoeveelheid van 5 waterpolozwembroeken. Het kán dus zijn dat jij wel waterpolokleding wil bestellen, maar dat de bestelling toch niet door kan gaan. Houdt hier rekening mee*

Wij vertrouwen erop je zo goed te hebben geïnformeerd en wensen je wederom van harte welkom in de winkel van Marcel Sport tijdens de pasdagen!

NB:
    Gedurende de rest van het seizoen is de clubkleding (zonder pasmogelijkheid) ook te bestellen via Marcel Sport, maar geldt (net als in juni) voor de ontworpen KZC waterpolokleding dat er een minimale bestelhoeveelheid is van 5 waterpolobadpakken en een minimale bestelhoeveelheid van 5 waterpolozwembroeken, maar:
    *als er (ook tijdens de pasdagen) geen minimale bestelhoeveelheid bereikt wordt en je wilt tóch een waterpolobadpak en/of zwembroek bestellen, dan kan dat ook!
    Dan krijg je een waterpolobadpak of -zwembroek in de basisclubkleur Navy Blauw met een, door Marcel Sport, KZC logo erop gedrukt.
    Eigenlijk net als bij de wedstrijdzwemkleding. Dit waterpolobadpak kost € 71,50 en de waterpolozwembroek € 39,50.
    Als tijdens de pasdagen de minimale bestelhoeveelheid wel bereikt wordt, dan wordt standaard de speciaal voor KZC ontworpen waterpolokleding besteld.

Met vriendelijke groet,

Felicia Kool en Claudia Treffers