• Nieuwe leverancier clubkleding

Zoals besproken op de ledenvergadering hebben wij de samenwerking met onze huidige clubkleding leverancier geëvalueerd. Op basis van deze evaluatie hebben wij besloten op zoek te gaan naar een betrouwbare leverancier dicht bij huis. Die leverancier hebben wij gevonden in de winkel van Marcel Sport in het hart van Heemskerk.

In samenwerking met Marcel Sport is voor het volgende seizoen een nieuwe clubkledinglijn uit de ‘Arena Team Line’ samengesteld, die tijdens speciale pasdagen op donderdag 14, vrijdag 15 en zaterdag 16 september aan jullie geïntroduceerd wordt. De nieuwe clubkledinglijn zal o.a. bestaan uit een waterpolobroek en -badpak, wedstrijdjammer voor de jongens/heren en een powerskin/swimpro voor de meisjes/dames, een tenue bestaande uit een polo en bermuda, trainingspak, badmutsen wit en blauw en een rugtas.

We hebben gekozen voor de ‘Arena Team Line’. Wij zijn ons er van bewust dat dit niet de goedkoopste keuze is. Het is een weloverwogen keuze voor kwaliteit en langdurig/duurzaam gebruik. De clubkleding is niet op voorraad bij Marcel Sport. Eenmaal per seizoen, aan het begin van het seizoen, worden passessies gepland. Bestel je je nieuwe clubkleding tijdens deze passessies, dan krijg je 20% korting op de catalogusprijzen van Arena én 10% korting op het hele assortiment in de winkel van Marcel Sport op de artikelen die je gelijktijdig koopt met de clubkleding. Heb je gedurende het seizoen toch nog iets nodig, dan kun je uiteraard altijd iets bijbestellen. Over die bestelling krijg je 10% korting.

Wij zijn er van overtuigd dat wij met deze overstap naar Marcel Sport kiezen voor een betrouwbare en vakkundige leverancier die er voor zorgt dat alle leden onze clubkleding met plezier en trots zullen dragen!