• Van de bestuurstafel

Beste leden,

De waterpolocompetitie is al even geleden gestopt, maar is het seizoen dan al afgelopen? Ondertussen waren er nog allerlei landelijke finales wedstrijdzwemmen, zijn de caps nog nat geworden tijdens toernooien in Borculo en Oostwolde, zijn er nieuwe waterbikkels geboren en zijn de zwemlessen ook gewoon door gegaan. Afgelopen weekend nog een fantastische herintroductie van de familiedag. Hoezo afgelopen? Nog een laatste week voor de zwemlessen en bikkelplan maar dan begint toch echt het vakantieseizoen. De zwembroeken en bakpakken kunnen de kast in.

Maar zelfs dan gaat het voor een aantal onder ons, buiten het zwembad, gewoon nog door. Achter de schermen wordt hard gewerkt aan de voorbereiding op volgend seizoen, wanneer begint de eerste training? Wie staat er op de kant? Wie liggen er wanneer in het water?

Ook bestuurlijk gezien wordt er niet stilgezeten. We zijn doorgegaan met de plannen van de algemene ledenvergadering in maart. Met de eerste stap, het organisatorisch op orde brengen van commissies, zijn wij een heel eind op weg. Er is geschoven binnen commissies, taken zijn in kaart gebracht, worden herverdeeld en nieuwe vrijwilligers worden gevonden. Begin volgend seizoen willen we dit ook op bestuurlijk niveau gaan doen. Zoals beloofd zullen we jullie hiervan op de hoogte houden.

Een fijne zomer toegewenst en aarzel niet om, als het weer het toelaat, gewoon die zwembroek weer uit de kast te halen!

Namens het bestuur,

Mark Schoep, Voorzitter