• Algemene Ledenvergadering woensdag 11 april

Beste (ouders van) leden,

Graag nodigt het bestuur jullie uit voor de jaarlijkse ledenvergadering van KZC op:

Woensdag 11 april 2018 om 20.00 uur in clubhuis "De Drijver"

In de bijlage (PDF-bestand) vindt U de agenda van de deze vergadering, de jaarverslagen van de commissies over 2017, de notulen van de vorige ledenvergadering en de begrotingen voor 2018 en 2019.

Twee belangrijke onderwerpen op de agenda zijn:

Denk mee over de toekomst van KZC!
    Het huidig beleidsplan van KZC loopt tot en met 2018. Voor de komende jaren zal er een nieuw beleidsplan worden geschreven. In het beleidsplan stellen we vast wat de koers wordt van KZC voor de komende jaren. Graag wil het bestuur hier alle leden zo veel mogelijk bij betrekken. Om het opstellen van het beleidsplan een vliegende start te geven, zullen we je tijdens de ledenvergadering vragen mee te denk over wat er goed gaat bij KZC (Wat maakt KZC zo sterk?!) en wat er binnen KZC verbetert of verandert zou moeten worden. Dit alles met het oog op de continuïteit in toekomst. We hopen dan ook op een goede opkomst, zodat we de input van zoveel mogelijk leden en aanbevelingen mee kunnen  nemen bij het opstellen van het nieuwe beleidsplan.

Vacatures voor in het bestuur ter vertegenwoordiging van de commissies
    Binnen het bestuur zijn er op dit moment twee vacatures:
    - Bestuurslid namens de commissie Wedstrijdzwemmen
    - Bestuurslid namens de commissie Elementair zwemmen

Zou jij het bestuur en daarmee KZC kunnen versterken en wil je weten wat dit precies inhoudt ? Neem dan even contact met ons op. Ook als je twijfelt, want we lichten graag toe wat je kunt betekenen als je een commissie vertegenwoordigt in het bestuur. Spreek of mail hiervoor onze voorzitter Michael Treffers (voorzitter@kennemerzwemclub.nl) of een van de andere bestuursleden aan.

We hopen jullie allemaal te zien op woensdag 11 april om 20:00 uur in ons clubhuis!

Sander de Ruijter (secretaris@kennemerzwemclub.nl)