• KZC 65 jaar vieren we 7 juli

Beste leden, vrijwilligers en overige betrokkenen,

KZC gaat op 7 juli 2018 in het Zwembad en het Clubhuis evenementen organiseren om het 65-jarig bestaan van de vereniging te vieren. Het zwembadwater is ons cadeau gedaan door het management van het sportfondsenbad en het clubhuis zal worden gebruikt voor een gezellige borrel en barbecue. Wij denken nog na over de invulling van het evenement in het zwembad. Dat zal enerzijds in het teken staan van onze sport, maar aan de andere kant zal er ook een mogelijkheid zijn om lekker vrij te zwemmen. Ook kunnen alle leden in het zwembad één gratis consumptie krijgen, wat ons ook wordt aangeboden door het zwembadmanagement. Tevens is er een mogelijkheid om een bijdrage te doen aan het goede doel. De barbecue zal worden aangeboden door de club en er zullen ook een (genoeg) aantal consumptiebonnen voor de borrel aan de aanwezigen beschikbaar worden gesteld.

Wij hopen op een grote opkomst, maar willen wel graag weten of en met hoeveel leden jullie van plan zijn te komen om het plezier en de gezelligheid te vergroten!

Geef via onderstaand formulier door of je komt!