• Clubfeest KZC 9 april

Zaterdag 9 april 2022 organiseert KZC groots de Seizoen Afsluitende/Openende feestavond in zijn clubhuis 'De Dryver' met band. Het clubfeest begint om 16:00, waarna de jeugd van KZC met het team en/of de zwemploeg samen kan genieten van de KZC Kids Deal. Gedurende de avond spelen veel teams thuis, maar blijft het clubfeest op volle toeren draaien met drankjes, hapjes, en speciale deals. Aan het eind van alle waterpolowedstrijden begint de band RE-LOAD.

Dwars door de geluidsbarrière blaast RE-LOAD door je trommelvlies met een explosie van pure energie. Maak je op voor een gewaagde smoothie waar klassiekers en hedendaagse hits elkaar vermengen en op je worden afgevuurd met een kanonschot van beukende gitaren. Ruim 10 jaar lang beukt het uiterst muzikale vijftal dwars door menig feesttent en festival en laat het een spoor van lege bierbekers- en traytjes achter.

Zet je schrap en ‘Be Prepared to get Reloaded’!