• Vanaf maandag 17 januari alle activiteiten weer volgens het normale rooster

Na de persconferentie gisterenavond en de aangekondigde versoepelingen voor de sport kan ook KZC vanaf maandag a.s. alle trainingen op een normale manier gaan hervatten.

Morgenochtend is er nog leszwemmen en het waterbitterbikkelplan, maar daarna zal dit ook weer naar het normale uur op vrijdag verschuiven.

Op dit moment bereiden we ons dus samen met de vrijwilligers voor op een doorstart van alle activiteiten volgens het normale rooster vanaf maandag 17 januari. Officiële wedstrijden en publiek zijn nog niet toegestaan. Er gelden nog steeds de eerder gecommuniceerde maatregelen. Zo is voor toegang tot het zwembad een Corona toegangsbewijs nog steeds verplicht voor 18 jaar en ouder. Daarnaast is het nu ook verplicht een mondkapje te dragen voor 13 jaar en ouder en 1.5 meter afstand te houden voor personen van 18 jaar en ouder (hoeft niet in de zwemzaal).

Verder zal onze penningmeester deze maand, na opschorting van de incasso tijdens de afgelopen lockdown, de automatische incasso weer gaan opstarten. Omdat het zwembad en de KNZB de prijzen wel hebben verhoogd en omdat KZC dit sinds het begin van de corona crisis nog niet heeft doorberekend aan de leden, zullen we de tarieven nu wel gaan aanpassen om de kosten te kunnen blijven dekken. De tarieven voor 2022 zullen binnenkort op de website worden geplaatst.

Wij hopen iedereen met dit bericht voldoende te hebben geïnformeerd en zullen verdere informatie delen via de app groepen of andere nieuwsbrieven.

Veel sportiviteit en gezondheid gewenst,

Namens het bestuur van KZC

Steun KZC als je boodschappen doet bij Vomar!
    Steun KZC en spek eenvoudig én kosteloos de clubkas door boodschappen te doen bij Vomar! Meedoen is heel simpel: download de Vomar-app en maak een digitale Klant-is-Koning kaart aan. Koppel deze aan de club met onze unieke clubcode: KENBE2021 en scan je kaart altijd bij je boodschappen. Zo spaar je automatisch mee! Het kost jou dus niets extra en de opbrengst kan flink oplopen. Lees alles over clubsparen op www.vomar.nl/cik