• Extra trainingen Avond Lockdown - Pasdagen bij Marcel Sport

Beste KZC’ers,

Hoewel er deze week nog gesproken is om voor amateursporten verruimingen toe te staan, lijkt dat de komende weken niet te gaan gebeuren. Ondertussen zijn alle wedstrijden buiten de avondlockdown ook afgelast en zijn wij alleen nog aangewezen op resterend badwater in Beverwijk op de momenten dat het zwembad dit nog niet voor anderen beschikbaar heeft gesteld.

Daarom dus éxtra aanbod tot de kerstvakantie:
    vanaf a.s. maandag 6/12 tot de kerstvakantie de volgende éxtra zwem/waterpolo momenten voor KZC:

Maandagochtend

06-07uur

Al naar gelang de animo splitsen wij het bad voor waterpolo-activiteiten B-jeugd/Senioren

Woensdagochtend

Voor wedstrijdzwemmen in 3 banen. Andere banen zijn verhuurd aan DEM triathlon

Zaterdagmiddag

Tijd volgt nog

Voor waterpoloactiviteiten B-jeugd/Senioren, info volgt via de app groepen

Donderdagochtend

06-07uur

Blijft ongewijzigd – deze week fors meer animo gezien

Zaterdagochtend

08-10uur

Blijft ongewijzigd – we nodigen C-Jeugd waterpolo uit om dit uur te komen trainen en we kijken nog of de verdeling van activiteiten optimaal is

Het Leszwemmen en het Waterbikkelplan voor december zijn ingepland voor zondagmiddag de 12e en zondagmiddag de 19e december. Ouders zijn via het Spetter- en Bikkelnieuws apart op de hoogte gebracht over de exacte tijdstippen en verwachtingen.

Verder zullen de commissies via andere mailingen of via de bestaande WhatsApp groepen proberen iedereen van alle ontwikkelingen op de hoogte houden.

Volgende week clubkleding passen en bestellen bij Marcel Sport:
    Van maandag 6 december tot en met zaterdag 11 december kunnen leden van KZC weer terecht bij Marcel Sport op de Deutzstraat 24 in Heemskerk om voor zichzelf en op eigen kosten nieuwe (club)spullen te bestellen. Marcel Sport heeft aangegeven dat er in de winkel enkele pasmodellen aanwezig zullen zijn van ‘gewilde’ artikelen (waterpolobadpakken en -zwembroeken, clubtenues en tassen), maar dat we ook rekening moeten houden met een beperkter aanbod (geen powerskin en solid in de winkel) en éxtra levertijden voor sommige spullen. Zie deze toelichting van Marcel met de afspraken, openingstijden en prijzen. Mochten er specifieke vragen zijn dan kunnen die rechtstreeks via het e-mailadres van de winkel worden gesteld: info@marcelsport.com

Sponsoring en acties
    KZC heeft op initiatief van de sponsorcommissie meegedaan aan de Grote Clubactie en daar een mooi bedrag aan over gehouden voor nieuwe spullen voor de club. Ook is meegedaan aan een actie van de Jumbo wat de club een aantal mooie nieuwe ballen heeft opgeleverd. Op dit moment gaat de Club is Koning actie van de Vomar lopen. Leden van KZC kunnen door middel van deze actie geheel kosteloos de clubkas spekken door hun zogenoemde Klant-is-Koning kaart aan KZC te koppelen en deze bij de kassa laten scannen. De Vomar maakt vervolgens elk kwartaal 0,5% van totaalbedrag aan gekochte boodschappen van alle gekoppelde Klant-is-Koning kaarten over aan KZC. Allemaal leuke initiatieven waarvoor de club weer extra activiteiten en spullen kan organiseren.

Tot slot: Het nieuwe jaar 2022:
    In de loop van de maand / rond de kerstvakantie hopen wij meer te weten over de situatie voor 2022 en hoe we het nieuwe jaar zullen gaan opstarten. Vooralsnog gaan wij er vanuit dat dit weer ‘een normaal’ jaar voor KZC wordt met onze activiteiten op de momenten dat we die gewend zijn. Op basis daarvan hebben wij opties op badwater en een eerste concept van een begroting opgesteld die uitgaat van een normaal kosten- en ledenverloop en per saldo budgetneutraal moet zijn. Omdat de kosten wel verder stijgen (m.n. indexatie zwembadwater), zullen wij bij een gelijkblijvend ledenverloop ook de huidige contributietarieven moeten gaan indexeren. In de volgende nieuwsbrief rond de kerstvakantie zullen wij hier op terug komen.

Hopelijk is iedereen met dit bericht voldoende op de hoogte,

Met voorzichtige groet,

Namens het bestuur van KZC,