• Nog geen zicht op herstart KZC activiteiten

Beste leden, ouders en betrokkenen,

Graag hadden we in deze eerste nieuwsbrief van het jaar met goed nieuws willen komen, maar helaas liggen nog altijd alle activiteiten van KZC stil. Het zal niemand verrassen dat er op dit moment weinig zicht is op enige verlichting van maatregelen. Het lijkt nog wel even te duren voordat de zwembaden weer open gaan, laat staan hoe lang het nog duurt voordat we weer in ons clubhuis kunnen staan om aan de bar bij te kunnen praten. Er is nu dus eigenlijk geen nieuws te melden, we moeten afwachten, geduld hebben en voor ons zelf en elkaar zorgen, zodat we later hopelijk gezond en fit alle activiteiten weer kunnen opstarten. Ons belangrijkste doel nu, is om de club bijeen te houden en te zorgen voor de leden, de spullen en de centen.

Wat betreft het laatste willen we jullie op de hoogte brengen dat de geplande incassoronde voor februari ook ‘on hold’ is gezet. Hoewel er nog altijd kosten in rekening worden gebracht, zoals die van de KNZB en het zwembad, geven de aangekondigde compensatiemaatregelen ons voldoende vertrouwen dat deze op termijn kwijtgescholden zullen worden. Daarbij vinden we dat incasseren nu zonder enig aanbod van activiteiten niet bij de situatie past. Op deze manier hopen we de continuïteit van de club maximaal te kunnen waarborgen. Wat heel goed nieuws is namelijk, is dat er nagenoeg niemand van onze leden opzegt. Ook lijkt het dat het jaar 2020 met de standpunten die we innemen er financieel voldoende robuust uitziet om nu te kunnen wachten op wat komen gaat. Mogelijk is dat volgende maand weer anders, maar voor nu dus géén incasso.

Helaas nog geen nieuws over de opstart van onze activiteiten. Hopelijk komt daar snel verandering in.

Blijf gezond en fit!

Michael Treffers

Extra Bericht voor de diplomazwemmers

Beste ouders/verzorgers,

We missen de kinderen enorm en staan te popelen om hen weer zwemles te geven. Om te laten weten dat we aan jullie denken sturen we deze kleurplaat.

Omdat wij een ENVOZ licentie hebben, kunnen de kinderen meedoen aan de landelijke kleurwedstrijd. Stuur uiterlijk 15 februari 2021 een foto van de door uw zoon/dochter ingekleurde kleurplaat, met naam en leeftijd én uw adres naar info@envoz.nl. Onder de inzendingen worden ruim 100 leuke prijsjes verloot.

Veel kleurplezier en hopelijk tot snel.

Het zwemlesteam van KZC