• spetternieuws: 21 augustus starten alle zwemlessen weer

Het is bijna 21 augustus…… We gaan weer beginnen met zwemmen!

Op vrijdag 21 augustus gaan we weer beginnen met zwemles voor alle groepen, dus ook het instructiebad!

Wij hebben hier enorm veel zin in en hopen jullie ook.

Helaas hebben we ons nog steeds aan alle regels te houden, maar dat mag de pret niet drukken toch?

De regels nog even op een rijtje:

-          Uw kind dient om 17:50 uur aanwezig te zijn in de kuil. ( u als ouder bent daar helaas niet welkom)

-          Wanneer uw kind te laat is kan hij/zij helaas niet deelnemen aan de les.

-          Uw kind heeft zijn/haar zwemkleding aan onder gemakkelijke kleding.

-          De kinderen worden naar binnen begeleid door kaderleden.

-          Ook worden ze terug gebracht door kaderleden naar de kleedkamer. Hier dient het kind zich zelfstandig af te drogen en aan te kleden. Uw kind zal het zwembad verlaten door de zijdeur.

-          Mocht u als ouder iets later zijn, dan blijft uw kind bij het kaderlid in de kuil totdat u aanwezig bent.

-          We zwemmen gewoon 45 minuten.

-          Tevens is de Horeca gesloten.

-          En houden wij 1,5 m afstand van elkaar, ook buiten.

Wanneer de kinderen binnen zijn kunt u rustig gebruik maken van de bankjes/het muurtje.

Andere regels:

.           Als kinderen hoofdluis of kinderzeer hebben mogen zij niet zwemmen! We sturen de kinderen terug naar de douche.

.           Kinderen met lang haar zien we graag met een staart of vlecht in het haar.

.           Laat sieraden thuis als uw kind moet zwemmen! Of doe ze af voor de zwemles!

Bij verdere vragen kunt u mailen/bellen: zwemles@kennemerzwemclub.nl, 06-10337796 ( Myrna Baars, bestuurslid namens EZ, en coronacoach)

Wij hopen op een heel mooi zwemjaar!

Veel spettertjes,

Het kader van zwemles