• Trainingen zomer en uitnodiging ALV 19 augustus

Beste Leden,

Zoals vorige week beloofd brengen we je nog op de hoogte van het zomerrooster voor het leszwemmen en de trainingen en de planning voor de algemene ledenvergadering.

Leszwemmen en trainingen
    Vanaf deze week zullen we minder trainingen aanbieden, omdat er in de zomervakantie minder animo en kader is. Ook hebben we veel van onze vrijwilligers geëist, dus moeten wij onze vrijwilligers ook wat rust gunnen. Dit betekent het volgende:

EZ – zwemlessen / Waterbikkelplan
    Deze week op 3 juli vindt de laatste les plaats, waarbij er bij EZ ook wordt afgezwommen. Gedurende de zomervakantie zijn er géén lessen. De eerste les na de vakantie is vrijdag 21 augustus. Of de lessen in het instructiebad dan weer kunnen starten is nog niet duidelijk.

Trainingen waterpolo/wedstrijdzwemmen
     Vanaf deze week (maandag 29 juni) tot en met 2 augustus  zijn er de volgende trainingen: Voor deze trainingen is aanmelden niet meer nodig.

- Donderdag 20:00 - 21:00 uur: Waterpolo Dames en Meisjes Jeugd
    - Donderdag 21:00 - 22:00 uur: Waterpolo Heren en Jongens Jeugd
    - Vrijdag 19:45 - 20:45 uur: Waterpolo Jeugdteams E en D, jongens C

Alle zwemtrainingen vinden dus niet plaats tot en met 2 augustus. In de laatste twee weken van de zomervakantie (vanaf 3 augustus) willen wij wel weer zwemtrainingen aanbieden. In verband met het zomerrooster van het zwembad zal dit tijdelijk op andere tijden zijn dan gebruikelijk. We zullen je hier later over informeren. Na de zomervakantie (vanaf maandag 17 augustus) willen wij het reguliere trainingsschema weer opstarten.

Wedstrijden
    Er leven vast ook veel vragen over wat er straks allemaal kan in de trainingen en wanneer de wedstrijden weer beginnen, zeker na de aangekondigde versoepelingen van afgelopen woensdag. Het lijkt er op dat straks voor alle leeftijden 'gewoon' waterpoloën en zwemmen weer mogelijk is en dat wedstrijden weer georganiseerd kunnen worden. Vanuit de bond hebben we hier echter nog geen duidelijkheid over, dus  we zullen hun beleid hierop nog even moeten afwachten alvorens we onze trainingsprotocollen kunnen aanpassen of deze geheel kunnen loslaten. Via de commissies zullen we hierover communiceren als daar meer duidelijkheid over is.

Clubhuis
    Het clubhuis blijft gedurende de zomervakantie gesloten. Voor overleg, bijvoorbeeld ter voorbereiding op het komend seizoen, kan gebruik worden gemaakt van het clubhuis na overleg met de clubhuis-commissie.

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering woensdag 19 augustus 20:00 uur
    De door de corona -maatregelen uitgestelde Algemene Ledenvergadering vindt woensdag 19 augustus plaats om 20:00 uur. Gezien de beperkte capaciteit van het clubhuis, rekening houdend met de 1,5 meter regel, zal deze waarschijnlijk digitaal worden gehouden. We zullen de stukken en agenda 2 tot 3 weken vooraf met jullie delen. Waarschijnlijk gaan we je ook vragen je vooraf aan te melden.

Hopelijk is iedereen met dit bericht voldoende geïnformeerd. We wensen alle leden een fijne zomervakantie!

Met sportieve groet namens het bestuur van KZC,

Sander de Ruijter
    Secretetaris