• Het jurytafelrooster voor de eerste helft van het seizoen 2018-2019 is af. Het is in de vorm van een PDF-bestand terug te vinden op de gebruikelijke plek binnen het waterpolodeel van deze site. Via het menu naar de betreffende pagina navigeren kan natuurlijk ook. Kies dan "Waterpolo", vervolgens "Competitie" en ten slotte "Jurytafel rooster".

De regels rondom het rooster zijn t.o.v. het vorige seizoen ongewijzigd gebleven. Iedereen is bij verhindering zelf verantwoordelijk voor het regelen van een vervanger. Het heeft zeer sterk de voorkeur om een dienst met iemand te ruilen. In het geval van een ruil graag van tevoren doorgeven met wie welke dienst geruild wordt. Dit alles om ervoor te zorgen dat voorafgaand aan elke wedstrijd duidelijk is er aan de jurytafel verwacht wordt, dat de jurytafelbezetting bij het begin van elke wedstrijd compleet is en dat alle W-officials gedurende het hele seizoen ongeveer even vaak fungeren.

Laten we er met zijn allen voor zorgen dat elke thuiswedstrijd in elk geval wat de jurytafel betreft op tijd en zonder wijzigingen op het laatste moment kan beginnen.