• Waterbikkel nieuws mei 2017

Hallo Waterbikkels!

Wat gaat het seizoen weer snel, de meivakantie is al weer voorbij. Tijd om jullie te vertellen wat we allemaal nog gaan doen tot de zomervakantie. Lees het hieronder en bewaar deze nieuwsbrief goed, zodat je altijd weet wat je te wachten staat. Je vind de nieuwsbrief ook altijd terug op www.kennemerzwemclub.nl!.

Geen lessen op 26 mei en in en rond de zomervakantie
    Vrijdag 26 mei valt in het Hemelvaartweekend. Omdat de opkomst dan altijd zeer laag is, hebben we die vrijdagavond geen Waterbikkelplan.

De zomervakantie start dit jaar laat, maar wij stoppen daarom juist iets vroeger. Vrijdagavond 14 juli is de laatste les van het Waterbikkelplan. We starten daarna weer op vrijdag 15 september.

Kledingzwemmen en Afzwemmen
    De laatste keer afzwemmen voor dit seizoen is op vrijdag 9 juni. We zwemmen daarom 19 mei en 2 juni met kleding aan. Alle kinderen die nog moeten afzwemmen voor hun C-diploma moeten zeker dit meenemen:

T-shirt, blouse of hemd met lange mouwen, Regen/windjack (bedoeld wordt een jack met lange mouwen, dat vaak is vervaardigd uit een soort nylon), een katoenen lange broek(tot de enkels) en schoenen(waterschoenen mag, maar het moet een harde zool zijn, dus geen surfschoenen).

Een week voor het afzwemmen, 2 juni dus, bepalen we wie definitief voor het afzwemmen in aanmerking komt. Je moet hiervoor minimaal in groepje 2 zitten. Mag je afzwemmen, dan krijg je hiervoor persoonlijk een briefje mee na deze les. Heb je de verkeerde of geen kleding mee, dan kunnen we niet bepalen of je mag afzwemmen!

Waterbikkel Polotoernooi: vrijdag 14 juli
    Twee keer per seizoen organiseren wij het Waterbikkel Polotoernooi! Een echt waterpolotoernooi voor alle waterbikkels, wat we vrijdag 14 juli voor de tweede keer dit seizoen organiseren. Je hoeft je hiervoor niet in te schrijven. Kom gewoon op de normale tijd naar het zwembad. En jij niet alleen! Neem je ouders, broers, zussen, opa’s, oma’s, vriendjes en vriendinnetjes mee om je te komen aanmoedigen! Na afloop krijg je bovendien een leuke herinnering.

Meer zwemmen en waterpoloën bij KZC? Dat kan!
    Heb jij het ook zo naar je zin op het Waterbikkelplan en wil je meer trainen? Speciaal voor alle Waterbikkels is er de mogelijkheid om een extra training te volgen op zaterdagochtend van 8:40 tot 10:00 uur. Je traint dan voor wedstrijdzwemmen en waterpolo. Mee doen aan deze training kost niets extra. Wil je dit ook of heb je vragen, vraag dan naar Paul Kuiper of Gert-Jan van de Vijver. De trainingen op zaterdag staan onder leiding van Gert-Jan van de Vijver en onze zwemtrainer Paul Martens.

Volg ons en blijf op de hoogte!
    Wist je dat KZC ook een Facebookpagina heeft? Volg ons op www.facebook.com/kennemerzwemclub.

Daarnaast bestaat er een KZC-nieuwsbrief. Je kunt je aanmelden via nieuwsbrief@kennemerzwemclub.nl

Volg ons dus op Facebook en meld je aan voor de nieuwsbrief, dan blijf je altijd op de hoogte van alle andere activiteiten bij KZC! Wil je het Waterbikkelnieuws op een ander mailadres ontvangen, mail dan naar bikkelplan@kennemerzwemclub.nl.

Belangrijke data tot en met de zomervakantie

19 mei

Kledingzwemmen

9 juni

Afzwemmen C-Diploma

26 mei

Hemelvaart, GEEN les

14 juli

Waterpolotoernooi en LAATSTE les

2 juni

Kledingzwemmen

15 september

Eerste les na de zomervakantie

Vragen? Neem contact op met Paul Kuiper per mail: Bikkelplan@kennemerzwemclub.nl of kunt u iemand aanspreken in het zwembad.