• Meld je aan voor de familiedag op 2 juli

Dit jaar organiseert KZC weer een KZC familiedag. Komen jullie ook? Het programma is als volgt: jullie worden verwacht om 15:00 uur bij het 'Clubhuis de Drijver'. Daar worden jullie ingedeeld in teams om vervolgens een fietstocht te maken met een aantal opdrachten. De eindbestemming is het zwembad 'De Zien' in Uitgeest.

Er zijn kosten aan verbonden:

• Volwassen (boven de 11 jaar): € 7,50
    • Kind (t/m 11 jaar) € 5,00

Deze dienen te worden betaald bij aanvang in het Clubhuis de Drijver. Hiervoor krijg je wat te drinken tijdens de pauze van de fietstocht,3 stukken vlees, 2 consumpties en mag je zwemmen in het zwembad. Neem je zwemkleding dus mee! Extra consumptiebonnen kunnen gekocht worden bij de aangewezen plek. Het feest eindigt rond 21:30.

Geef je op vóór 5 juni 2016 door te mailen naar: familiedag@kennemerzwemclub.nl

Met de volgende gegevens:

• Voornaam (voornamen)
    • Achternaam
    • Mailadres
    • Aantal volwassenen
    • Aantal kinderen t/m 11 jaar

Natuurlijk kunnen wij dit niet organiseren zonder een aantal vrijwilligers. Zou je willen helpen? Stuur dan eenmail naar René van Kuilenburg (klik op de naam voor het mailadres)

Uitnodiging Familiedag KZC