• Snel starten met zwemlessen? Dat kan bij KZC!

Snel starten met zwemlessen? Dat kan bij KZC! Vrijdag 6 april 2018 start er weer een nieuwe groep en we hebben nog plaats voor nieuwe inschrijvingen in het lesuur van 18.45 tot 19.30 uur! Schrijf Uw kind dus nu bij ons in.

KZC geeft zwemles volgens de richtlijnen van de stichting ENVOZ: een moderne, realistische en leuke manier van zwemles geven. De Zwemsurvival ABC-diploma’s van ENVOZ zijn internationaal erkend. Naast de normale eisen van het ABC zijn er survivalelementen in opgenomen in het lesprogramma en in de diploma-eisen, zodat kinderen optimaal voorbereid zijn in ons waterrijke land.

De lessen vinden plaats in het Sportfondsenbad in Beverwijk, iedere vrijdagavond van 18:00-18:45 uur en van 18.45-19.30 uur en staan onder leiding van gediplomeerde vrijwilligers van onze vereniging. Voor leszwemmen bij KZC betaalt U slechts € 33,00 euro per maand.

Om deel te nemen aan de zwemlessen moet uw kind minimaal 4 jaar en 9 maanden oud zijn. Eerder aanmelden is mogelijk, je wordt dan op de wachtlijst geplaatst en wordt dan opgeroepen zodra je de minimale leeftijd hebt bereikt.
    Ga naar onze zwemlespagina voor meer informatie en om in te schrijven.