• Waterbikkel nieuws december 2017

Hallo Waterbikkels!

Het is alweer bijna Kerstvakantie en we hebben nog maar 1 les te gaan dit jaar. Deze laatste les hebben we zelfs een waterpolotoernooi! Daarna hebben we twee weken vakantie en gaan daarna weer lekker door. Wat we allemaal gaan doen volgend jaar? Lees het hieronder en bewaar deze Waterbikkel Nieuwsbrief goed, zodat je altijd weet wat je te wachten staat. Je vind de nieuwsbrief ook altijd terug op www.kennemerzwemclub.nl!.

Waterbikkel Polotoernooi: vrijdag 22 december
    Twee keer per seizoen organiseren wij het Waterbikkel Polotoernooi! Een echt waterpolotoernooi voor alle waterbikkels, wat we vrijdag 22 december voor de eerste keer dit seizoen organiseren. Je hoeft je hiervoor niet in te schrijven. Kom gewoon op de normale tijd naar het zwembad. En jij niet alleen! Neem je ouders, broers, zussen, opa’s, oma’s, vriendjes en vriendinnetjes mee om je te komen aanmoedigen! Na afloop krijg je bovendien een leuke herinnering.

Kledingzwemmen en Afzwemmen
    Ook dit seizoen is er 3 keer afzwemmen voor het C-diploma, de tweede keer is 23 februari. We zwemmen daarom 2 februari en 16 februari met kleding aan. Alle kinderen die nog moeten afzwemmen voor hun C-diploma moeten zeker dit meenemen:

T-shirt, blouse of hemd met lange mouwen, Regen/windjack (bedoeld wordt een jack met lange mouwen, dat vaak is vervaardigd uit een soort nylon), een katoenen lange broek(tot de enkels), sokken en laarzen.

Een week voor het afzwemmen, 16 februari dus, bepalen we wie definitief voor het afzwemmen in aanmerking komt. Je moet hiervoor minimaal in groepje 2 zitten. Mag je afzwemmen, dan krijg je hiervoor persoonlijk een briefje mee na deze les. Heb je de verkeerde of geen kleding mee, dan kunnen we niet bepalen of je mag afzwemmen!

Zwemwedstrijd 13 april
    Meedoen aan een echte zwemwedstrijd met medailles en een echte jury? Twee keer per jaar houden wij een leerwedstrijd en 13 april is de tweede van dit jaar. Alle waterbikkels mogen dan meedoen en zich inschrijven voor 2 wedstrijdslagen. Natuurlijk is er ook altijd patat eten en prijsuitreiking in het clubhuis. Een paar weken voor de wedstrijd ontvang je per e-mail een formulier waarmee je je kunt inschrijven.

Meer zwemmen en waterpoloën bij KZC? Dat kan!
    Heb jij het ook zo naar je zin op het Waterbikkelplan en wil je meer trainen? Speciaal voor alle Waterbikkels is er de mogelijkheid om een extra training te volgen op zaterdagochtend van 8:40 tot 10:00 uur. Je traint dan voor wedstrijdzwemmen en waterpolo. Mee doen aan deze training kost niets extra. Wil je dit ook of heb je vragen, vraag dan naar Paul of Gert-Jan. De trainingen op zaterdag staan onder leiding van Gert-Jan van de Vijver en onze zwemtrainer Paul Martens.

Volg ons en blijf op de hoogte!
    Wist je dat KZC ook een Facebookpagina heeft? Volg ons op www.facebook.com/kennemerzwemclub.

Daarnaast bestaat er een KZC-nieuwsbrief. Je kunt je aanmelden via nieuwsbrief@kennemerzwemclub.nl

Volg ons dus op Facebook en meld je aan voor de nieuwsbrief, dan blijf je altijd op de hoogte van alle andere activiteiten bij KZC! Wil je het Waterbikkelnieuws op een ander mailadres ontvangen, mail dan naarbikkelplan@kennemerzwemclub.nl.

Belangrijke data tot en met de kerstvakantie

22 december

Waterpolotoernooi

16 februari

Kledingzwemmen

29 december

Vakantie, GEEN les

23 februari

Afzwemmen C-diploma

5 Januari

Vakantie, GEEN les

Waterbikkel zwemwedstrijd

12 januari

1e les 2017

Koningsdag, GEEN les

2 februari

Kledingzwemmen

Dodenherdenking, GEEN les

Vragen? Neem contact op met Paul Kuiper per mail: Bikkelplan@kennemerzwemclub.nl of u kunt natuurlijk iemand aanspreken in het zwembad.