• Bericht bestuur MTB-sport clubkleding & Pasmogelijkheden

Afgelopen seizoen zijn er de nodige problemen geweest met de levering van clubkleding. Er zijn hierover nu goede afspraken gemaakt met de leverancier en blijven dan ook onze clubkleding bij hen afnemen. We organiseren dan ook komende vrijdag en zaterdag weer pas-sessies.

Welke acties zijn ondernomen?

Er zijn het afgelopen seizoen de nodige problemen geweest met de levering van clubkleding via MTB-sport. Ondanks dat er in het verleden de bewuste keuze is gemaakt om ons als club niet te mengen in de levering van deze clubkleding voelden wij ons genoodzaakt om hier ook als bestuur actie op te ondernemen. Wij zijn namelijk van mening dat de club er onder gaat lijden op het moment dat deze problemen blijven bestaan. Er is contact geweest met MTB, problemen betreffende de kwaliteit en levering zijn hierbij uitgesproken. Zo worden onder andere de kapotte badmutsen gratis vervangen en is beterschap beloofd ten aanzien van de levertijden en communicatie. Er is afgesproken om voorlopig door te gaan met MTB als leverancier van clubkleding. Daarbij zullen wij als bestuur medio december de levering wederom evalueren. Mochten er nieuwe klachten zijn dan willen we jullie vragen dit ook aan te kaarten bij Yolanda van Kuilenburg (waterpolocommissie).

Gezien de gemaakte afspraken en de vele tevreden verenigingen aan wie MTB clubkleding levert hebben we er vertrouwen in dat we inderdaad voor de komende jaren een betrouwbare leverancier hebben.

Het bestuur van KZC

Pas-sessies in het clubhuis

Om je de mogelijkheid te geven clubkleding te passen voordat je deze besteld via de website van de leverancier, organiseren we twee pas-sessies in het Clubhuis:

- Vrijdag 9 september van 19:00 - 20:15 uur
    - Zaterdag 10 september vanaf 10:15 uur (na afloop van de zaterdagochtend training)

Ga alvast naar de website van MBT-Sport om een kijkje te nemen wat er allemaal als clubkleding beschikbaar is.