• Voor onze vrijwilligers: 18-9 Barbecue

Beste vrijwilligers,

Alle trainingen zijn van start gegaan, de waterbikkels staan te trappelen en ook de allerkleinsten plonzen weer in het water. Het lijkt wel vanzelfsprekend, maar dat is het niet. Er staat namelijk een leger vrijwilligers gereed om alles in goede banen te leiden. Zonder deze vrijwilligers zijn we nergens. En daarom willen we jullie graag bedanken door jullie uit te nodigen voor een barbecue op 18 september. Uiteraard zijn partner en kinderen ook weer welkom.

Nu denken jullie misschien, was dat niet op 11 september?! Dat klopt, echter blijkt dat niet iedereen de uitnodiging heeft ontvangen. Daarnaast heeft de KNZB de eerste bekerwedstrijd voor Heren 1 op deze zondag gepland. Reden temeer om de barbecue een week te verzetten.

Geef je daarom zo snel mogelijk op, in ieder geval voor 12 september!

Vrijwilligersbarbecue 2016
    18 september vanaf 16:30u
    Clubhuis de Dryver, naast het Sportfondsenbad
    Opgeven door een mail naar voorzitter@kennemerzwemclub.nl, voor 12 september, graag aangeven met hoeveel volwassenen/kinderen